گروه اسفا

درباره شرکت پیشتاز صنعت نام آشنا

شرکت پیشتاز صنعت نام آشنا یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه اِسفا میباشد با مشارکت گروه اسفا و گروه پیشتاز  (pishtazrelay.com/pishtaz-group) در سال 1402 تاسيس گرديد.

شروع اين همکاری از سال 1400 می باشد. این شرکت در زمینه طراحی، تولید و فروش IED ها (Intelligent electronic device) و رله های حفاظتی پیشرفته و تجهیزات کنترلی جهت استفاده در صنایع و شبکه های فوق توزیع برق فعال می باشد.

رله حفاظتی مولتی فانکشن با نام پیشتاز PISHTAZ یکی از محصولات ارائه شده توسط “شرکت پیشتاز صنعت نام آشنا” می باشد. این رله حفاظتی دارای تایپ تست از پژوهشگاه نیرو و تاییدیه توانیر می باشد و دارای ورودی های جریانی و ولتاژی می باشد و رنج وسیعی از توابع حفاظتی مختلف را پوشش می دهد. همچنین این رله حفاظتی دارای کارت مخابراتی داخلی می باشد که از پروتکل های مخابراتی پیشرفته نظیر DNP3 و IEC61850 پشتیبانی می کند.

طراحی و توسعه فنی محصولات ارائه شده در “شرکت پیشتاز صنعت نام آشنا” توسط تیم تحقیق و توسعه آزمایشگاه تحلیل حوادث شبکه انجام می شود و بخش مهندسی فروش و بازرگانی و سنجش بازار توسط تیم مجرب گروه پیشتاز به عنوان نماینده رسمی و تخصصی شرکت اشنایدر فرانسه در ایران انجام می شود.

پیشتاز صنعت نام آشنا

درباره شرکت های گروه پیشتاز: (http://pishtazrelay.com/pishtaz-group)

گروه پیشتاز از سال 1382 با نام الکترو پيشتاز غرب با عنوان نماینده رسمی اشنایدر الکتریک ایران شروع به کار نمود.

در سال 1389 شرکت توان پیشتاز کلید با موضوع فعاليت نماينده فروش کليدهای فشار متوسط MV شرکت های اشنايدر الکتريک، زيمنس و دميتاش ترکيه تاسيس گرديد و بعدها به عنوان ارائه کننده خدمات پس از فروش رله های حفاظتی تغيير فعاليت داد و مسئوليت آموزش نصب و تعمير رله های حفاظتی را به عهده گرفت که بعدها منجر به توليد صفحه نمايش رله های حفاظتی Sepam توسط اين شرکت گرديد، پيرو همين تغيير فعال، در سال 1401 نام شرکت به پيشتاز نيکداشت تغييرنام نمود

در سال 1391 با تاسيس شرکت پیشتاز غرب و جايگزينی آن با الکتروپيشتازغرب، با عنوان نماينده رسمی و فنی تخصصی رله و حفاظت  اشنايدرالکتريک ايران (System integrator of Schneider Electric) ادامه فعاليت و ارائه خدمات به صنايع مادر کشور همجون نفت و گاز و پتروشيمی و سيمان فولاد نمود.

در سال 1402 همکاری بوجود آمده میان گروه اِسفا و گروه پیشتاز، و با ورود رله های حفاظتی مولتی فانکشن پیشتاز به بازار و با عنایت و اراده پروردگار امیدواریم تا رله تمام ایرانی پیشتاز بتواند جایگزین مناسبی برای رله های فعلی مورد استفاده در صنایع کشور باشد.

رله حفاظت جریانی ترانسفورماتور (OC/EF)

رله مدیریت اضافه بار هوشمند ترانسفورماتور

رله‌ حفاظت فیدر

رله جامع حفاظت شبکه‌های
توزیع